ابزار Ùx85تØxadرÙx83 زÛx8cباسازÛx8c Ùx88بÙx84اگ
من از اشک باران برایت دعا میکنم
تورا با محبت زدنیا صدا میکنم
اگر عشق من را به پرواز فرمان برد
به معراج پروانه ،گاهی دعامیکنم
هراسم ز رفتن صبوری زکف برده است
که من با سکوتم زدردم ،ندا میکنم
من از یک خزان با اقاقی سخن گفته ام
من از بی قراری ،خدا را صدا میکنم
مرا کاش میشد ،که با قاصدک پر زنم
برای طلوعی دوباره دعا میکنم
نسیمی پر از مهربانی وزیدن گرفت
به شوق وصالش ،جهان را فدا میکنم
به شور نگاه پر از مهربانش
خدایا !!!خدایا!!!خدا میکنم
به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...ما را در سایت به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد دنبال میکنید
برچسب: خدا,عشق مهربانی وصال یار, نویسنده: لیلی بازدید: 534