لبخند را قسمت کنیم

خرید بک لینک

بگذارید زندگی را از دریچه ی یک نگاه مهربان جستجو گر باشیم ،چشم ببندیم کینه ها را وساده بنویسیم زندگی ، که زندگی رامجالیست اندک ،برای قهر وآشتی ها ،امروز خود م را بیشتر از دیروز دوست بدارم ،ویادم باشد ،کودک فال فروش راکه دیدم دست نوازش را از او دریغ ندارم ،وبا فال او محبت را بی منت ببخشم،یادم باشد ،بر سر کوچه تردید ،تمنا را به تماشای لحظه های  زندگی دعوت کنم،یادم باشد ،زندگی را با فنجان مهربانی باید نوشید ،وامروز که دیده گشوده ام ،،مجالیست برای میزبانی لبخند ،پس لبخند را  سادگی را  ساده معنا کنیم،یادم باشد لبخندم را  با اطلسی ها تقسیم کنم وبا نوازش خورشید آغازگر فصل مهربانی باشم

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: لیلی بازدید: 453 تاريخ: يکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت: 12:08

صفحه بندی