گاه باید مثل یک پروانه زیست

خرید بک لینک

گاه،باید زندگی را مشق کرد .گاه باید مهربانی را در آن سرمشق کرد ...گاه باید زندگی را روی گلبرگ شقایق ها نوشت،،گاه باید زندگی را با نسیم مهربانی ها سرشت......گاه بایدزندگی را ساده زیست،گاه باید از برایش مثل یک پروانه،زیست....زندگی را میتوان در سطر سطر مهربانی ها سرود  زندگی را میتوان ،با عشق از نو بازم سرود 

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: لیلی بازدید: 452 تاريخ: سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت: 11:04

صفحه بندی